Jacht Antila 33 (Finlandia)

560.00  / Dzień
  • 8+2
  • 3
  • Tak
  • Tak
  • Nie
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Koło
  • Uchylno-obrotowy
  • Stacjonarny
  • Tak
  • Nie
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • Tak
  • 9.9
  • 3.3
  • 1.9
  • 0.4
  • 12.5
  • 50
  • 2016
W tym czasie nie ma czarterów.
  • 2024-01-17 00:00 - 2024-04-19 00:00
  • 2024-10-01 00:00 - 2024-12-31 00:00

Dostępność jachtu

  • Dostępny
  • Niedostępny

Formularz rezerwacji

wynajęcie sternika
250.00  / Dzień
Zaliczka 50% za rezerwację

ANTILA 33 to najmłodsza siostra znanych jachtów ANTILA 26 CC I ANTILA 27.

Projekt znanego i cenionego konstruktora Michała Orycha wyróżnia się nowatorskimi rozwiązaniami. Kształt kadłuba został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami jachtów typu cruiser, dzięki temu poprawiono manewrowość oraz zwiększenie szybkości jednostki.

Charakterystyczne dla jachtów skandynawskich załamanie linii burty w części rufowej zwiększa szerokość wodnicy konstrukcyjnej, stateczność początkowa oraz stabilność kursową.

Wszystko to przyczynia się do uzyskania szczególnych właściwości nautycznych jachtu ANTILA 33, czyniąc ją przyjazną żeglarzowi, wybaczającą drobne błędy w obsłudze  żagli i steru.

Skorupy jachtu wykonane profesjonalnie przez znaną firmę Antila Yacht z Radomia zabudowano w systemie 3 podwójnych kabin sypialnych + obszerna messa+ kabina sanitarna, co pozwala na komfortową żeglugę nawet dla licznej załogi.

Kokpit wyróżnia się przestronnością, a przede wszystkim dwoma stanowiskami dla sternika oraz dwoma kołami sterowymi , co wzbudza kontrowersje wśród braci żeglarskiej, przez niektórych uważane jako przesadne.

Biorąc jednak pod uwagę znaczną szerokość jachtu, szczególnie w części rufowej – zastosowanie dwóch szturwałów ma tu swoje uzasadnienie; sternik w bajdewindzie siedzi prawie piętro nad linią wody ,a i widoczność z pozycji koła sterowego umieszczonego centralnie jest dużo gorsza w przechyle, niż w przypadku zastosowania tego rozwiązania.

Aby poprawić manewrowość jachtu w ciasnych mazurskich portach, jacht wyposażono w mocny 27 kM silnik Diesla  oraz w elektryczny dziobowy ster strumieniowy.

Zastosowanie kabestanu elektrycznego przyczynia się do bezproblemowego podnoszenia masztu, czynności częstej na WJM.

Wyposażenie opisywanej jednostki w ogrzewanie, lodówkę, kuchenkę mikrofalową, monitor TV+ USB, kostkarkę do lodu podnosi komfort i uprzyjemnia załodze bytowanie na jachcie.

Wyposażenie:

  • profesjonalny podwójny sztormreling z koszami i słupkami ze stali nierdzewnej polerowanej
  •  maszt aluminiowy,anodowany z podwójną parą salingów
  • sztywny sztag
  • wieszak na kotwicę dziobową
  • wieszak na kotwicę rufową
  • wieszak na koło ratunkowe
  • urzadzenie do składania i stawiania masztu (bramka)
  • stoprelingi na krawędziach nadburcia
  • bojler na ciepłą wodę-w porcie elektryczny,w rejsie silnik grzeje wodę.
  • KABESTAN  FAŁOWY  ELEKTRYCZNY  do stawiania masztu,podnoszenia miecza
  • OGRZEWANIE  WEBASTO  z rozprowadzeniem nadmuchu ciepłego powietrza
  • Monitor TV  Led  USB
  • oświetlenie pomieszczeń lampami  typu LED
  • Radio z USB – głośniki  w messie,   oraz   wodoodporne w kokpicie
  • lodówka  elektryczna sprężarkowa 12 V
  • kostkarka do lodu  230V
  • kuchenka mikrofalowa 230V
  • kuchenka gazowa dwupalnikowa
  • instalacja wody pitnej  w kambuzie oraz w kabinie sanitarnej
  • instalacja i gniazda  12V
  • Wc  chemiczne
  • Szprycbuda  nad zejściówką
  • BIMINI  nad stanowiskiem sternika
  • Fok samozwrotny
  • Grot pełnolistwowy – 2 refbanty
  • Lazy-jacki
  • Dziobowy  ster strumieniowy
  • 2 koła sterowe
  • kompas sterowy
  • Echosonda
  • Silnik wysokoprężny Diesel   CRAFT  27 kM
  • Panel zegarów silnikowych  przy stanowisku sternika
  • manetka silnika przy stanowisku sternika
  • przyłącze 230V na rufie  + kabel do podłączania  prądu
  • stolik kokpitowy
  • Ledowe podświetlenie kokpitu
  • Drabinka dziobowa
  • Drabinka rufowa
  • Flagsztok z banderką