Rok budowy 2018
Następca Twistera 800, dużo lepiej od niego dopracowana jednostka, tak pod względem jakości i solidności wykonania skorup, jak również wykonania zabudowy wnętrza.
Jacht ma nowoczesną, smukłą sylwetkę, która zapowiada jego sportowy charakter.
Szerokie półpokłady oraz podwójny sztorm reling zapewniają sprawną i bezpieczną komunikację po pokładzie. Rufa, pomimo swojej szerokości ma odpowiedni nawis, co powoduje że nie „ciągnie” wody i stawia minimalny opór.
Ważną cechą tego jachtu jest dobra widoczność przez sterującego jak i załogę. Umożliwia to płaska kabina oraz obniżone elementy wyposażenia jachtu .Kokpit wygodny dla całej załogi. Szeroka zejściówka ułatwia sprawną komunikację kokpit – wnętrze jachtu. Stała część suwklapy wykonana jest z plexi, co dodatkowo doświetla wnętrz. Wewnątrz obszerna messa o wysokości 1,85 , w niej dwie koje stałe o długości 1,90, plus jedna koja dokładana. Jacht posiada dwie dwuosobowe kabiny sypialne na rufie, oraz jedną dwuosobową na dziobie. Kabiny sypialne są zamykane. Oddzielny przedział sanitarny z umywalką oraz wc chemicznym. Duża ilość szaf, szafek i schowków pozwala na bezproblemowe rozmieszczenie rzeczy osobistych załogi.
Aby podnieść bezpieczeństwo, komfort i wygodę załogi armator zadbał o ponadstandardowe wyposażenie jachtu. Składają się na to następujące elementy:
- Profesjonalny podwójny sztormreling, kosze i słupki wykonane ze stali nierdzewnej polerowanej
- Profesjonalna podwójna bramka do kładzenia i stawiania masztu
- Wanty stabilizujące
- Podpora tylna podmasztowa
- Grot na pełzaczach, 2 refbanty
- Leasy jack
- Wszystkie fały wyprowadzone do kokpitu
- „Kaczy dziób” z wieszakiem kotwicy
- Dziobowa drabinka ułatwiająca zejście i wejście na jacht
- Ogrzewanie Webasto z rozprowadzeniem ciepłego powietrza do wszystkich kabin jachtu
- Dziobowy elektryczny ster strumieniowy obsługiwany z kokpitu
- Kabestany szotowe samo wybierające
- Kabestan elektryczny do stawiania masztu i podnoszenia miecza
- Monitor TV +USB
- Radio +USB
- Kuchenka gazowa dwupalnikowa
- Instalacja wody pitnej (kambuz +kabina sanitarna)
- Drabinka rufowa kąpielowa
- Gniazda 12 V w każdej kabinie jachtu
- Manetka silnika wyprowadzona do kokpitu
- Przyłącze 230V oraz system ładowania akumulatorów
- Silnik Yamaha 9,9 z elektrycznym starterem oraz funkcją ładowania akumulatora
- Pantograf silnika na siłownikach gazowych
- Flagsztok z banderką.
- Lodówka elektryczna
- Szprycbuda osłaniająca sektor zejściówki
- Bimini
- Tent rozpinany na postoju między bimini a szprycbudą
- Trap ułatwiający zejście z jachtu w przypadku cumowania rufą
- Stolik kokpitowy
- Teak kokpit + siedziska kokpitu
- Oświetlenie nawigacyjne
- Oświetlenie nocne kokpitu
- Oświetlenie podsalingowe
- Przedłużacz rumpla
- Instalacja ciepłej wody ( bojler 230V)
- Ławeczki na koszach rufowych
- Kosze na odbijacze
Okres | Cena w PLN za dobę (brutto) |
---|---|
20.04 – 27.04 | 450 |
27.04 – 04.05 | 510 |
04.05 – 29.05 | 460 |
29.05 – 02.06 | 660 |
02.06 – 22.06 | 610 |
22.06 – 29.06 | 620 |
29.06 – 06.07 | 640 |
06.07- 24.08 | 690 |
24.08 – 31.08 | 590 |
31.08 – 30.09 | 450 |
Długość kadłuba | 8.7m |
Szerokość maksymalna | 3.1m |
Zanurzenie minimalne | 0.4m |
Zanurzenie maksymalne | 1.45m |
Liczba koi | 8 |
WC | chemiczne |
Maksymalna liczba załogi | 9 |
Minimalna liczba załogi | 2 |
Ożaglowanie łącznie | 40 m2 |
Typ silnika | 9.9 KM |
Rok budowy | 2018 |