ANTILA 33 to najmłodsza siostra znanych jachtów ANTILA 26 CC I ANTILA 27.
Projekt znanego i cenionego konstruktora Michała Orycha wyróżnia się nowatorskimi rozwiązaniami. Kształt kadłuba został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami jachtów typu cruiser, dzięki temu poprawiono manewrowość oraz zwiększenie szybkości jednostki.
Charakterystyczne dla jachtów skandynawskich załamanie linii burty w części rufowej zwiększa szerokość wodnicy konstrukcyjnej, stateczność początkowa oraz stabilność kursową.
Wszystko to przyczynia się do uzyskania szczególnych właściwości nautycznych jachtu ANTILA 33, czyniąc ją przyjazną żeglarzowi, wybaczającą drobne błędy w obsłudze żagli i steru.
Skorupy jachtu wykonane profesjonalnie przez znaną firmę Antila Yacht z Radomia zabudowano w systemie 3 podwójnych kabin sypialnych + obszerna messa+ kabina sanitarna, co pozwala na komfortową żeglugę nawet dla licznej załogi.
Kokpit wyróżnia się przestronnością, a przede wszystkim dwoma stanowiskami dla sternika oraz dwoma kołami sterowymi , co wzbudza kontrowersje wśród braci żeglarskiej, przez niektórych uważane jako przesadne.
Biorąc jednak pod uwagę znaczną szerokość jachtu, szczególnie w części rufowej – zastosowanie dwóch szturwałów ma tu swoje uzasadnienie; sternik w bajdewindzie siedzi prawie piętro nad linią wody ,a i widoczność z pozycji koła sterowego umieszczonego centralnie jest dużo gorsza w przechyle, niż w przypadku zastosowania tego rozwiązania.
Aby poprawić manewrowość jachtu w ciasnych mazurskich portach, jacht wyposażono w mocny 27 kM silnik Diesla oraz w elektryczny dziobowy ster strumieniowy.
Zastosowanie kabestanu elektrycznego przyczynia się do bezproblemowego podnoszenia masztu, czynności częstej na WJM.
Wyposażenie opisywanej jednostki w ogrzewanie, lodówkę, kuchenkę mikrofalową, monitor TV+ USB, kostkarkę do lodu podnosi komfort i uprzyjemnia załodze bytowanie na jachcie.
Wyposażenie:
- profesjonalny podwójny sztormreling z koszami i słupkami ze stali nierdzewnej polerowanej
- maszt aluminiowy,anodowany z podwójną parą salingów
- sztywny sztag
- wieszak na kotwicę dziobową
- wieszak na kotwicę rufową
- wieszak na koło ratunkowe
- urzadzenie do składania i stawiania masztu (bramka)
- stoprelingi na krawędziach nadburcia
- bojler na ciepłą wodę-w porcie elektryczny,w rejsie silnik grzeje wodę.
- KABESTAN FAŁOWY ELEKTRYCZNY do stawiania masztu,podnoszenia miecza
- OGRZEWANIE WEBASTO z rozprowadzeniem nadmuchu ciepłego powietrza
- Monitor TV Led USB
- oświetlenie pomieszczeń lampami typu LED
- Radio z USB – głośniki w messie, oraz wodoodporne w kokpicie
- lodówka elektryczna sprężarkowa 12 V
- kostkarka do lodu 230V
- kuchenka mikrofalowa 230V
- kuchenka gazowa dwupalnikowa
- instalacja wody pitnej w kambuzie oraz w kabinie sanitarnej
- instalacja i gniazda 12V
- Wc chemiczne
- Szprycbuda nad zejściówką
- BIMINI nad stanowiskiem sternika
- Fok samozwrotny
- Grot pełnolistwowy – 2 refbanty
- Lazy-jacki
- Dziobowy ster strumieniowy
- 2 koła sterowe
- kompas sterowy
- Echosonda
- Silnik wysokoprężny Diesel CRAFT 27 kM
- Panel zegarów silnikowych przy stanowisku sternika
- manetka silnika przy stanowisku sternika
- przyłącze 230V na rufie + kabel do podłączania prądu
- stolik kokpitowy
- Ledowe podświetlenie kokpitu
- Drabinka dziobowa
- Drabinka rufowa
- Flagsztok z banderką
Okres | Cena w PLN za dobę (brutto) |
---|---|
20.04 – 27.04 | 560 |
27.04 – 04.05 | 730 |
04.05 – 29.05 | 590 |
29.05 – 02.06 | 900 |
02.06 – 22.06 | 730 |
22.06 – 29.06 | 730 |
29.06 – 06.07 | 780 |
06.07- 24.08 | 880 |
24.08 – 31.08 | 720 |
31.08 – 30.09 | 660 |
Długość kadłuba | 9,6 m |
Szerokość maksymalna | 3,24 m |
Zanurzenie minimalne | 0,45 m |
Zanurzenie maksymalne | 1,80 m |
Liczba koi | 8 |
WC | chemiczne |
Maksymalna liczba załogi | 10 |
Minimalna liczba załogi | 2 |
Ożaglowanie łącznie | 50 m2 |
Wysokość kabiny | 1,95 m |
Typ steru | 2 koła sterowe |
Typ silnika | wysokoprężny diesel, 27KM + ster strumieniowy na dziobie |